Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Christmas ♥♥♥

Θα ξεκινήσω να σας λεω τι εκανα αυτες τις μερες
και καπως ετσι θα καταληξω στα λατρεμένα Xριστούγεννα ♥
την προηγούμενη βδομάδα ημουν στα Starbucks με την παπια,τον λατρεμενο
κυριο Κυπριωτακη και την Λιλιαν -ναι οκ το ξερω πως ειναι καπως αλλόκοτη η ολη φαση αλλα οκ:P-οποτε και ακουγόντουσαν τα all time classic τραγουδια των Starbucks
που ΠΟΤΕ δεν αρεσουν σε κανεναν αλλα αυτη την φορα κατι ηταν διαφορετικο βασικαααα..ηταν 12.11.11 και επαιζαν Χριστουγεννιατικα.!οποτε και ο Δημητρης δεν άντεξε και αναρωτήθηκε μα γιατι βαζουν απο τωρα?ειναι ακομα Νοεμβρης -ε ενταξει απο μια μερια του δινω δικιο-και του ειπα μα ερχονται μωρεεεε :))) αλλα και παλι ειπε"Κοιτα μας,φορας κοντομάνικο και εγω επισης τι ερχοντε?"παρ'ολα αυτα εγω δεν αλλαξα διαθεση !


γενικα φετος πιστευω τα Χριστουγεννα μου θα ειναι πολυ ωραια και δεν ξερω γιατι εχω αυτην την αισθηση,αλλα απλα την εχω =) .!σημερα λεγαμε με την Μαρινα και την Ρουλα πως τα Χριστουγεννιατικα βραδυα ειναι ολα υπεροχα,πας μια βολτα και οοοολα ειναι τοσο γιορτινα και τοσο ωραια μακαρι να ηταν ετσι παντα αλλα αν ηταν ισως τα βαριομασταν και δεν ηταν κατι διαφορετικο που θα περιμεναμε με χαρα.:/


Μαλλον εγω περιμενω τα Χριστουγεννα τοσο ανυπομωνα γιατι παω Ξυλοκαστρο κατι που δεν κανω ιδιαιτερα συχνα οποτε μ'αρεσει !


βεβαια υπαρχουν παντα οι πιθανοτητες να παμε Μακεδονια οπως καθε χρονο καθιερωνει να λεει ο πατερας μου αλλα ποτε δεν παμε και βασικα δεν ξερω αν θελω να παω,δεν ειναι το μερος ή τα παιδια που δεν μ'αρεσουν ισα ισα αυτα μου αρεσουν πολυ παρ'τε το με οποια εννοια θελετε!=Ρ το θεμα μου ειναι οι ατελεεεεεεεειωτες ωρες μεσα στο αμαξι -.- ελεος!6,5 ωρες ? ειναι πολλες !
τελος παντων εγω ανυπομονω παρα πολυ για τα Χριστουγεννα αν και εχω τοσα πολλα πραγματα να κανω πριν ερθουν οπως

  • να γραψω ατελειωτα τεστ και διαγωνισματα στο σχολειο
  • να βαψω τα μαλλια μου που ολο το λεω και ολο το ξεχναω
  • να ασχοληθω περισσοτερο με αυτο το blog γιατι μια που το εκανα και μια που το ξεχασα
  • να τα πηγαινω καλα με τον Κυριο Γιαννη-πραγμα απιθανο αλλααα......-
  • να αποφασισω τι πρεπει να κανω -σε αρκετα θεματα-
  • και τελευταιο να μαθω να εχω μεγαλυτερη αυτοσυγκρατιση -.- γιατι προσεχουμε για να εχουμε 
βασικα τωρα βαριεμαι να πω αλλα =Ρ και ηδη εγραψα πολλα,με περιμενει και η Μαγια να παμε να κανουμε μερικες ετοιμασιες για την βαφτιση του Κουραδα =ΔΔ



  • p.s ελπιζω καποτε να τα καταφερει η Γκαμπυ να ερθει μαζι μου Ξυλ εχει να κανει και ΠΟΛΛΕΣΣΣΣΣ γνωριμιες:X
  • ελπιζω οι φωτογραφιες οι χριστουγεννιατικες να βγουν πολυ ωραιες να εχω να θυμαμε και ωραια πραγματα απο τα φετινα χριστουγεννα
  • ελπιζω να δω την Μαντζικου,την Ελπιδα και την Νανσυ(την Κορυδαλλιωτισα γιατι με την αλλη θα ειμαι κααααα8ε μερα μαζι αγαπημενη μου γειτονοπουλα) (;
  • ελπιζω να μην τσακωθω πολυ με τον μπαμπα μου για το τι ωρα θα γυρναω σπιτι :X (αλητεία ΔΕΕΕΕΕΝΝΝΝ)
πο δεν γραφω αλλα bye :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου